Zamknij

Jak wypromować stronę w Google?

15:59, 13.12.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:47, 31.08.2022
Skomentuj

Samo „postawienie” strony internetowej nie wystarczy, aby na niej zarabiać i aby stała się ona widoczna w sieci. Trzeba ją jeszcze wypromować. Należy sprawić, by nasi potencjalni klienci ją znaleźli. Żeby jednak nasza strona zaczęła przynosić realne korzyści potrzeba kilkaset odwiedzin potencjalnych klientów dziennie. Tylko co zrobić, aby tak się stało? Najpierw powinniśmy wykonać audyt seo, a także skorzystać z zaprezentowanych poniżej sprawdzonych sposobów.

 

Pozycjonowanie 

 

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, na którego efekty czeka się najdłużej – zazwyczaj pierwsze rezultaty pojawiają się po kilku miesiącach. Każdy z nas poszukując jakiejś usługi czy produktu patrzy na wyniki z pierwszej strony Google i zagląda na oferty 2-3 pierwszych firm. Należy więc zrobić wszystko, aby właśnie tam się znaleźć. Pozycjonowanie stron w Internecie – tym zajmuje się np. agencja seo. Dobrzy fachowcy sprawią, że staniemy się widoczni w Internecie. Pozycjonowanie stron to kluczowe działanie jeśli chodzi o promowanie strony w gogle.

 

Kampania w Google Adwords

 

Dodatkowe działanie obok pozycjonowania stron w Internecie, które również daje dobre efekty, to kampania w Google Adwords. Adwordsy są płatne – od kilkudziesięciu groszy od kilku złotych za kliknięcie, w zależności od tego, jak bardzo popularne są nasze słowa kluczowe. Ustala się budżet dzienny i Google pobiera sobie z tego budżetu opłatę za kliknięcia na naszą stronę. Jeśli reklama jest dobrze ustawiona, to możemy spodziewać się kilkudziesięciu do kilkuset wejść na stronę dziennie. Dzięki temu działaniu, staniemy się bardziej widoczni w sieci.

 

Google Remarketing

 

To sposób na ponowne dotarcie do klientów, którzy już odwiedzili naszą stronę, ale nie dokonali żadnego działania, np. nie wysłali zapytania, nie kupili niczego w naszym sklepie internetowym. Nasza reklama może przypominać klientowi, żeby powrócił na naszą stronę i dokończył zakupy. To działanie również wykona dla nas Agencja SEO.

 

Reklamy na Facebooku

 

Kampanię na Facebooku można ustawić według wieku, płci i zainteresowań. Pozwala to na dotarcie do określonych grup docelowych. Podobnie jak w Adwordsach, płacimy za kliknięcia. W tym wypadku jednak, kierujemy klienta do naszego fan page’a, a nie do właściwej strony firmowej. Jeśli jednak znajdziemy sposób aby go zainteresować naszymi usługami lub produktem, to w końcu trafi również na naszą stronę.

 

Blog

 

Na pozycjonowanie stron www ogromny wpływ mają treści zawarte na naszej stronie internetowej. Regularnie udostępnianie wartościowej i darmowej wiedzy odwiedzającym stronę przynosi spore korzyści. Zarówno w postaci odwiedzin na stronie, ale również w postaci zaufania do naszej marki. To działa na zasadzie budowania wizerunku eksperta – dzieląc się swoją wiedzą, pokazujemy, że znamy się na tym, co robimy. Dzięki takim treściom Google również odczytuje stronę jako bardziej wartościową, co wpływa na pozycjonowanie stron www.

 

Fora dyskusyjne

 

To na forach dyskusyjnych często ludzie szukają rozwiązania problemów i kontaktów do specjalistów. Aktywnie odpowiadając na problemy innych osób, można zbudować wizerunek specjalisty, umieszczając dodatkowo w swoim podpisie linka do swojej strony. Google bardzo lubi linki na innych stronach, to również czynnik zwiększający widoczność strony internetowej.

 

Zanim przystąpimy do jakichkolwiek działań powinniśmy jednak wykonać Audyt SEO, który pozwoli nam ocenić poziom wypromowania strony w sieci na obecną chwilę i przygotować dalszy plan działania.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%