Przejazd kolejowy w Miedniewicach w tym roku będzie zmodernizowany

4
6328

Wszystko wskazuje na to, że przejazd w Miedniewicach doczeka się zabezpieczeń. Jeszcze w tym roku mają tam stanąć rogatki i oświetlenie.

 

Pierwszego lutego na niestrzeżonym przejeździe w Miedniewicach samochód osobowy wjechał pod pociąg (więcej na ten temat). Kierująca pojazdem 57-letnia mieszkanka Skierniewic w wyniku odniesionych obrażeń zmarła w szpitalu. Po tym tragicznym wypadku doszło do spotkania przedstawicieli skierniewickiej policji i kolei.

– Zapadły ustalenia o montażu urządzeń zwiększających bezpieczeństwo – mówi Robert Zwoliński z KMP w Skierniewicach.

Karol Jakubowski z Polskich Linii Kolejowych potwierdza.

– Trwają przygotowania do ogłoszenia przetargu na montaż rogatek, sygnalizacji i oświetlenia na przejeździe kolejowo-drogowym na ulicy Bohaterów Westerplatte w Skierniewicach – mówi przedstawiciel biura prasowego PLK. – Prace te planujemy wykonać jeszcze w tym roku.

Jednocześnie trwa zbiórka podpisów pod petycją do kolei w tej sprawie. Akcję zainicjowała poseł Dorota Rutkowska.

– Już w 2007 roku, po wypadku, w którym na tym przejeździe zginął młody chłopak była mowa o tym, że konieczne są dodatkowe zabezpieczenia. Zbierając podpisy chodzi nam o to, żeby tym razem nie zapomniano o przejeździe w Miedniewicach. Tych obietnic dotyczących przejazdu w Miedniewicach już było dużo, więc trzeba trzymać rękę na pulsie.

Montaż zabezpieczeń na przejeździe w Miedniewicach planowany jest jeszcze przed podjęciem dużej kolejowej inwestycji na tej trasie. Kolej planuje modernizację liczącej 160 kilometrów linii nr 12 Skierniewice – Łuków. Inwestycja planowana jest na lata 2022-2025. Rogatki i światła w Miedniewicach pojawić się mają do końca 2019 roku.

- Reklama -

4
Dodaj komentarz

avatar
4 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Followers
 
Najbardziej zareagowany komentarz
Najciekawszy wątek z komentarzem
4 Autorzy komentarzy
MichaelMałyhahahPATRYK Autorzy ostatnich komentarzy
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
PATRYK
Gość
PATRYK

Oba przejazdy powinniscie zrobic ten co na zdjęciu i ten drugi na koncu dawnej ulicy berlinga przy piekarni sa ta najczesciej uzywane nie zabezpieczone przejazdy musialo dojc do wielu wypatkow zanim.zaczeliscie cos w tym kierunku robic

hahah
Gość
hahah

Ślepym to i tak nić nie pomoże….

Mały
Gość
Mały

” madry Polak po szkodzie” Na Sierakowicach Prawych tez musiało tylu ludzi zginąć zanim coś z tym zrobiono.

Michael
Gość
Michael

Myślę iż błędem jest zabezpieczanie przejazdu, gdyż doskonale sprawdza się przy selekcji naturalnej. Która jak wiadomo potrzebna jest cały czas.