Usługa E-Bok jest całkowicie bezpłatnym oraz bezpiecznym serwisem multimedialnym, z którego może skorzystać każdy klient ZWiK „WOD-KAN”. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia łatwe i samodzielne załatwianie spraw, takich jak: podanie stanu wodomierza, zgłoszenie awarii czy przesyłanie do Spółki wiadomości. Dzięki tej usłudze klient posiadający dostęp do Internetu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze może sprawdzić stan swoich płatności, przejrzeć historię rozliczeń oraz aktywować usługę e-faktury.
- Mając na uwadze niepokojący wzrost zakażeń wirusem SARS-CoV-2 , najważniejsze dla nas jest bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, dlatego oferujemy możliwość skontaktowania się z nami nie wychodząc z domu - słyszymy z ZWiK „WOD-KAN”.
Spółka zapewnia, że analizując potrzeby klientów, stara się rozszerzać zakres funkcji dostępnych w E-bok. ZWiK „WOD-KAN” dąży do tego by z czasem uruchomić w E-bok obsługę płatności za usługę dostawy wody i odbioru ścieków.
W celu uruchomienia usługi wystarczy wejść na stronę www.wodkan-skierniewice.com.pl, wybrać ikonkę EBOK oraz wypełnić formularz rejestracyjny. Następnie, na wskazany w formularzu adres emaliowy zostanie wygenerowany link aktywacyjny w który wystarczy kliknąć i zmienić wygenerowane hasło w E-bok na własne.
Zachęcamy Państwa do aktywowania usługi E-bok w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN”. Więcej informacji na temat usługi można uzyskać na stronie www.wodkan-skierniewiece.com.pl lub pod numerem telefonu 46 833 38 08, email: [email protected]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz